‘Agora á xente dalle por aí’, comentou Alberto Núñez Feijoo.
O pasado xoves 3 de setembro produciuse un fenómeno estraño no que centos de miles de persoas saíron a pasear á vez polas rúas da cidade de Vigo.
A conselleira de Sanidade declarou que lle parecía moi ben que ‘la gente adquiera estilos de vida saludables’. ‘Pasear es muy bueno para la salud y así necesitarán ir menos al hospital’, engadiu.
O fenómeno foi tratado por algún dos medios de comunicación do país máis a TVG non puido estar nel porque ‘quien iba a saber que saldría a pasear tanta gente a la vez’.
Pola súa banda voceiros do Partido Popular denunciaron ‘el uso partidario de la oposición de este espontaneo paseo haciendo creer a la opinión pública que era para protestar contra la política sanitaria de la Xunta’.
Sois unos pailanes galleguistas de mierda. Siempre echáis mierda sobre Feijoo y la Xunta, el mejor gobierno de la historia de Galicia.
Dais pena. No tenéis mejores cosas que hacer???
Pena dades os que aínda por riba defendedes a estes chupópteros da Xunta. Como podedes defender gastar cartos públicos nun hospital e despois darlle a xestión a unha empresa privada!?
Así fai negocios calquera!
Nadie insulto . pero ya que tu eres el primero y este es un pais libre ( de momento) dercierte que tu eres uno de los muchos gilipollas pepistas que por mucho te den por culo seguiras arrodillandote. Ojala vi as en tus carnes la estafa de tu jefillo. Bobo
Faxas fora da galiza
Mexan por nós e “queren facernos crer que chove”
Es cierto, si este panfletillo fuera medianamente imparcial, solo haría chistecitos y jacarandas a costa de los separatistas en vez de hacer cuchufletas del Sr. Feijóo, ese hombre providencial que está llevando a Galicia a las más altas cotas de prosperidad, satisfacción y éxtasis.
¿Donde vamos a encontrar un gobernante más eficaz, guapo, con don de mando, magnánimo, simpático y pizpireto que el Sr. Feijóo?
Feijóo, presidente vitalicio ¡Ya!
Que sepais que el hospital nuevo de Vigo es uno de los mejores de España y todo gracias a nuestros presidentes gallegos, Rajoy y Feijoo!
A Frijolito o vamos poñer a pasear tamén, pero a patadas no cú…
Pingback: Miles de persoas saen a pasear á vez en Vigo
Cuanto odio a Feijoo. Ladran, luego cabalgamos, amigo Sancho.
Esta página es basura
Así va el país, con está panda de bobos gobernandonos. Esperemos llegue el cambio en las próximas generales. Si se puede!!
Haxa paz, que isto xa parece o Galicia Confidencial
Os PPaifocos andades adoecidos porque a xente xa non cala ante as vosas animaladas.
Ides saír por pernas do goberno do estado e da Galiza. Sabédelo ben por iso andades soltando a vosa bilis por todos lados
La bloqueirada vivís en un país paralelo…
Salid de vuestro círculo de gurús y descubrireis la realidad
Vaia nivel ten por aquí a peña…
Non vedes que isto é retranca
No me parece normal q despues de una manifestacion masiva como fue la del pasado 3 d septiembre, se rían de esta forma de todos los vigueses y viguesas q salieron a la calle por la mala gestión del nuevo hospital. No podemos consentir q hagan esto con nsotros!! Hay q hacer más ruido y si hace falta seguir manifestándonos, no podemos dejar q nos tomen el pelo d esta manera!!….Y en la próxima habrá q convocar a los medios d comunicación a ver si se enteran q NO SALIMOS A PASEAR!!!
Ya estamos intentando politizar una digna manifestación por la sanidad pública. No entiendo que se pueda protestar por la gestión de un hospital que aún está empezando a funcionar. Demagogos, no sabéis que hacer ni que decir para negar los buenos resultados socioeconómicos de los últimos meses
Gilipollas como se nota que no tienes nada mejor que.hacer
Ya estamos intentando politizar una digna manifestación por la sanidad pública. No entiendo que se pueda protestar por la gestión de un hospital que aún está empezando a funcionar. Demagogos, no sabéis que hacer ni que decir para negar los buenos resultados socioeconómicos de los últimos meses
Non fagades caso a estes amargados. Facedes boa retranca. Rimos moito cos vosos artigos na nosa casa. Seguide así e pasade desos infelices