Política

Ciudadanos utilizará “Galicia es una mierda” dos Ataque Escampe na campaña das Xerais


Así veñen de confirmalo dende a dirección de campaña do partido laranxa.

Os Ataque Escampe porán a banda sonora a parte da campaña de C's

Os Ataque Escampe porán a banda sonora a parte da campaña de C’s

“Galicia es una mierda”, a canción do grupo galego Ataque Escampe é unha das escollidas polo partido do catalán Albert Rivera, para formar parte da banda sonora da próxima campaña as Cortes españolas.

Os directores de campaña de Ciudadanos din sentir “feeling” co tema ademais de expresar con bastante fidelidade cuestións importantes da formación na comunidade autónoma galega.

En concreto Ciudadanos suscribe ao completo o manifestado na canción:

“Se trata de una región con mucha vegetación. Llueve mucho y abundante y por ello Galicia es poco menos que inhabitable, salvo en verano que puedes ir a la playa. En términos generales, la gente de Galicia es desconfiada y huraña. El gallego es fiel reflejo del egoísmo humano. Según Rosalía de Castro, sus congéneres eran maltratados en Castilla. Y yo digo que eso es por algo. Yo creo que al gallego le afecta el clima, el minifundio y la economía mezquina que de ello se genera: patatas, maíz, millo miúdo… En definitiva; si consideramos a Galicia una región geográfica, ésta es inhabitable por su altísima humedad y por la cantidad de barro y charcos que hay; y si consideramos a Galicia unha región humana, de castas de gallegos, ésta es igualmente inhabitable por la mezquindad de sus habitantes. En resumidas cuentas, Galicia es una mierda”.

Non é a primeira vez que Ataque Escampe colabora con formacións políticas, xa que na pasda campaña, por exemplo,parte do grupo amenizou a Sesión Vermú de Compostela Aberta, na capital galega.

Ataque Escampe parece apostar sempre a cabalo ganador.

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s