Economía

O Fondo Monetario Internacional proporá a morte obrigatoria aos 65 anos


A medida afectaría a traballadores, pensionistas e pobres en xeral

verdugoA presidenta do Fondo Monetario Internacional, Christine Lagarde, sembrou a polémica cunhas declaracións nas que afirmaba que a xente vivía demasiado e que iso provocaba que as pensións supuseran un desembolso desorbitado para os estados.

“La vida sale muy cara a los estados y empresas por lo que hay que reducir drásticamente el número de personas que vivan lo suficiente para cobrar una pensión o ayuda de los Estados”, foron as declaración de destacados membros do FMI. Con esta medida agárdase que as economías occidentais aforren miles de millóns de euros en pensión e ademais, afirman, tería un gran beneficio sobre o desemprego xa que “bajaría el paro ya la gente dejaría de apuntarse en el Inem ante la remota posibilidad de encontrar un trabajo y que puideran generar una pensión ya que, en caso de que llegaran a generar el derecho a una pensión tendrían que morir”.

Ante a posibilidade de que pasaría cos grandes millonarios e terratenientes os voceiros do Fondo Monetario Internacional dixeron que “estos no cobran una pensión relevante comparada con su fortuna, no sería necesario matarlos ya que son los que generan riqueza”.

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s