Sociedade

Abstencionistas quéixanse por anticipado da victoria do PP


Miles de abstencionistas están a se lamentar por anticipado pola posíbel victora do PP nas eleccións europeas

abstencionistas sofaMiles, aínda que se calcula que millóns de abstencionistas, xa se están a queixar nas redes pola victoria do PP nas eleccións europeas.

“La política del PP es una mierda. Ergo, cualquiera que se presente contra ellos, es igual o peor”, comentan fontes abstencionistas consultadas.

“Son todos iguales”, din con vehemencia. “Hay 39 candidaturas que se presentaron pero no nos sirve ninguna. No nos representa ninguna de ellas”.

Preguntados pola posibilidade de crear unha candidatura que si os represente, responden que “sería igual que las otras porque todos son iguales. Cualquiera que se organice es igual al PP y al Psoe, menos nosotros cuando no estamos organizados, que si nos organizamos ya somos iguales que todos, ojito!”

No comunicado din profundizar na telequinesia telepática coa que esperan que os políticos que nos gobernan caian nunha especie de lamento depresivo pola falta de votos. “Ya vereis cuando no voten la mitad de los españoles. Vereis a miles de políticos viniéndose abajo, desmoronándose de tristeza. Pobrecitos, se van a enterar de lo que es bueno”.

 

 

Advertisements

3 thoughts on “Abstencionistas quéixanse por anticipado da victoria do PP

  1. Me parece muy bien que mis ‘amigos’ de Facebook presuman aquí de sus lujuriantes querencias electorales y de los éxitos para los que se preparan. Pero no soporto la petulante estulticia de los alegatos contra la abstención. Quienes a edades provectas no se han dado cuenta de para qué sirven las elecciones y de lo que significan sus sacrificados líderes carismáticos -qué capacidad para combinar la estupidez y el vacío-, sus pulidos partidos y sus reconfortantes programas al menos deberían tener la prudencia de no molestar, por cortesía, a las gentes que, con su pobre cabeza, no quieren ni dioses ni amos, ni pastores ni rebaños. Tenía que decirlo.

  2. Pingback: Abstencionistas quéixanse por anticipado da victoria do PP

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s